SHM

alltså jag vet inte ens hur jag ska börja.. SHM var så jävla grymma. alltså jag finner inga ord för denna kväl.. det var det bästa jag någonsin har upplevt. Jag kan fortfarande inte släppa det. alltså wow. Pubilken var så jävla galna och alla var liksom ett. Stämining på Friends var otrolig. WOW VILKEN KVÄLL.
Men om man heter Emmelie Eriksson som jag nu gör så kan man ju inte få vara med en sån här underbar kväll utan nått dåligt som händer. Okej, i onsdags opererades jag och gå på konserten på torsdagen var väl inte så genomtänkt men jaja, jag hade jätte ont under hela dagen och kvällen men adrenalinet pumpade så jag märkte inte av smärtan under konserten. Efter så var det ju kaos när alla skulle ut så vi stannade, vi stod längst fram så med andra ord, sist ut. Vi fortsatte att dansa till efter Djn som körde lite i bakgrunden. Helt plötsligt så blir jag jätte yr, spyfärdig och känner världens smärta. Jag kommer ihåg att jag sätter mig ner på huk och håller i mig i theres ben, sen vaknar jag upp av att jag sitter längst med staketet och sjukvårdare sprutar vatten i ansiktet. Dom bär in mig bakom scenen typ till ett sjukrum, jag mådde piss och kommer inte ihåg så mycket men allt slutade iaf med en amubalns färd in till danderyds akuten. Jag mår hyffsat okej nu. Men konserten var så jävla bra så hela sjukhusgrejen var så värt det.
 Ni som inte var där, jävlar vad ni missade något.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0