privat ?

jag funderar på att göra bloggen privat. För  varje gång jag kommer på ett inlägg så är det alltid om hur dåligt jag faktiskt mår eller hur förbannad jag är på någon och om jag skulle skriva om hur dåligt jag egentligen mår så skulle jag knappt ha några vänner kvar.  För helt ärligt, så mår jag skit. allt går och helvete och jag får aldrig vara lycklig. Jag har inte ork till nått. går knappt till skolan längre, är nästan aldrig med kompisar längre, tycker inte träningarna är så roliga längre och allt pga att mitt liv suger. och nej det här är inget rop på hjälp utan jag tycker att man ska vara ärlig om man mår dåligt. det kanske är någon annan som känner likadant. Och jag känner mig så jävla ensam så skriva av mig är allt jag har just nu. så.. privat eller inte ? ska ni behöva läsa om hur dåligt jag mår och höra mig klaga eller jag ska hålla det för mig själv? det verkar ju inte somom någon lyssnar ändå.. Och vad är grejen med att människor vet att man mår skit men slänger ännu mera skit på en ? Vill du att jag ska ta livet av mig eller ? nu tänker jag ju inte göra det men ni fattar min poäng. kanske skaffa en ny blogg typ www.emmeliesdeppblogg.se ? nej men på riktigt. så finns det en "glad" emmelie och en som är jävligt olycklig. Tror inte många skulle stanna kvar om dom visste mitt förflutna, mina misstag , mina tankar, mitt liv.  Och den personen som visste allt och accepterade mig för allt försvann. Hon blev kär. Typiskt va ? Och nu när man har börjat gymnasiet och skaffat nya vänner så vill man ju inte skrämma bort dem ? Så. helt. jävla. ensam.
 
 
 
VARNING : DEPPINLÄGG ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0