Om du tycker bröstsnack är pinsamt. läs inte då.

Jag har gått och tänk på om jag ska skriva det här inlägget eller inte, men sen kom jag ju på att det är min blogg, jag kan skriva vad jag vill.
Så ni som tycker det är pinsamt eller nått sånt när man pratar om bröst eller liknande kan ju bara skippa det här inlägget.
Nu, till mitt lilla problem.
Jag har haft galet ömma bröst i nu 3 veckor. Först tänkte jag att det var nått med ägglossningen eftersom jag får sjukt ömma bröst då. Men nu har jag haft det i 3 veckor och efter em vecka ungefär så började jag må illa på mornarna.
Nej, jag är inte gravid.
Och jag fattar verkligen inte vad det är som är fel. Jag kan kanppt  sätta på mig bhn på morgonen av smärta. Och sen hjälper ju inte träningarna där man ska fånga flygande männsikor.
så sträcker jag mig till er läsare.
Har nån av er haft samma problem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0