Bloppis

Jag beställde ju hem lite grejer från nelly.com men vissa av grejerna passade inte riktigt. Klänningen satt jätte konstigt på mig över höfterna och jag har för feta fötter för skorna xd Sen har jag ett par svarta klackisar som jag aldrig har använt.
Så nu har ni chansen att fynda på detta.
Helt oanvänd sommar klänning från nelly.com. Den ser ganska pösig ut på bilden men det är figursydd typ :)
Storlek: Small
Nypris : 299 kr
Här börjar budningen på 49 kr.
dessa snygga klackar är inre så höga som de ser ut  ;)
Jag älskar dem men jag har lite för breda fötter :(  kommer även från nelly.com
Storlek: 37, men jag har 38 och kunde ha dom i "längden"
Nypris : 399 kr
Här börjar budningen på 200 kr :D
Klackar från H&M. Aldrig använda. Sköna. har ingen om varför jag köpte dem, jag har storlek 38 xD
Storlek : 40
Nypris : 300 kr
Här börjar budgivningen på : 150 kr.

Om ni är intresserade så skriv i kommentarer ( glöm ej skriva eran mail !! ) eller skicka ett mail till [email protected]
Har en massa klänningar och skor som aldrig är använda om ni vill ha mera :D

Sprid gärna vidare detta så jag blir av med det här :)

Kommentarer
Postat av: Therese

intresserad av de gråa skorna, kan jag komma förbi och kolla och samtidigt göra muffins i din muffinmaker :)

2012-01-10 @ 20:25:35
URL: http://thessibess.blogg.se/
Postat av: HANNA

sv: kej, tack för tipset :)

2012-01-10 @ 21:29:04
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0