nyhetsmorgon 24 april 2012

klockan ringde 02.45, taxin kom 03.45 sen åkte jag och mitt underbara lag till Tv4 och spelade in Nyhetsmorgon.
vi 5 började vi repa i studion sen väntade vi och så vid 07.39 visad vi upp en del av programet, såklart så skadar jag mig i början av programmet då jag skulle undvika en högtalare -.-
benet var helt fucked up. ni som var där såg ju själva :S
men det blev bara att åka raka vägen till akuten och där visade det sig att det var en rejäl stukning, inre blödning och nått fel på ledbandet, så det blir kryckor i minst en vecka sen får vi se vad som händer...
om man kollar nogrant sert man när min fot viker sig , jag står i vänsta hörnet längst bak, längt ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0