dag 1

jaha då ska jag presentera mig själv.
Ja om ni inte redan vet det så heter jag Emmelie. Är 15 år.
Går i skolan, sista året på högstadiet.
Går på cheerleading, är inne på mitt åttonde år nu. Snart 10 års jubileum. :D
hur jag ser ut  då ?`
Inte tjock, inte smal, utan någonstans däremellan. Brunett, Glasögon/linser.
kort.
Jag bryr mig väldigt mycket om mina nära och kära och det är nog en av mina nackdelar, folk brukar oftast bli irreterade på mig och tycker att jag lägger mig i för mycket. Visst det kan väl hålla med om men det är ju bara för att jag älskar dem.
Just nu har jag det ganska jobbigt i livet, allt funkar inte som det ska. Människor funkar inte som det ska. Jag är allmänt förvirrad och försker göra mitt bästa men allt blir fortfarande fel på något sätt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Asså allvarligt, tror inte att du vill ha det. Du kommer få en helt annan uppfattning om mig, ocg ja, hela mitt liv står där - och det är INTE trevligt. Om du vill så får du, men tänk efter en gång till först skulle vara mitt råd. <3

2011-10-26 @ 19:02:28
URL: http://emeliesdagar.blogg.se/
Postat av: Emelie

Asså allvarligt, tror inte att du vill ha det. Du kommer få en helt annan uppfattning om mig, ocg ja, hela mitt liv står där - och det är INTE trevligt. Om du vill så får du, men tänk efter en gång till först skulle vara mitt råd. <3

2011-10-26 @ 19:03:57
URL: http://emeliesdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0