pizza/godis/beck frossa hos tessan

Gud vad kul jag har haft :)
Åkte till tessan vid 11 på måndagen och vi satt väl mest och snacka och var allmänt störiga( sen hade vi klackskoleskolan dag 1 ) sen skulle vi ha gått bus eller godis men de sket sig så vi åkte och köpte eget godis ist ;)
Och tydligen så  var jag pinsam när jag skulle ge småbarnen som kom utklädda godis, jag sa fel saker, på fel sätt.
Ja, jag lyckas väl alltid hitta ett sätt att skämma ut mig själv på ;)
Sen frossa vi pizza-godis-läsk. Vi satte på en riktig chic-flic ;)
Mean girls.... Sen däckade tessan och då satte vi på isprinssesan och inom sin tid så däckade jag med. Vaknade runt 11 nångång och började dagen med lite morgon godis ;)
Sen åt vi frukost sen blev det 2 Beck filmer. Sen gick vi ut på parkeringen och hade lite klacksko skolan. (Såklart så går det förbi en massa människor just då.... )
Sen gick vi in och satte på en till Beck film och la oss halvnakna under täcket igen och käka lite chip och godis.
Flickorna är nedrans trevliga att umgås med :D
en bild som hanna tog igår med hennes iphone ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0