danderyd.

tjenare igen :)
Kan ju börja med att berätta varför jag låg inne på akuten i helgen.
Jag har haft helt galet ont i ryggen i typ 1 vecka, men på fredagskvällen så blev det värre, jag kunde inte stå,sitta,gå eller något så vi bestämde oss för att åka in till danderyds akuten och då visar det sig att jag har begynnande diskbråck.
Kul ? Nej , men jag börjar vänja mig att vara skadad.
Läkaren tyckte att jag ska stå över tysklands tävlingen och funderar på om jag verkligen ska fortsätta träna alls. Eller  cheerleading alltså.
Blev jag glad ? Nej, ganska ledsen och arg.
Men för er i laget som nu läser detta, jag kommer med 90% sannorlighet att tävla i Tyskland . :)
Men jag fick ganska starka mediciner och min kropp klarar inte av de så jag mår pyton. Känns som om jag ska svimma hela tiden, kallsvettas, är konstant hungrig, och kan knappt hålla mina ögon öppna.
haha fick blid  den här bilden igen. Har inga bilder på den här datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0