Dag 6 - Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv

image description
* Jag gillar att resa och har varit i 11 olika länder hitills.

* Jag älskar Scooby Doo

*  Jag sover fortfarande med mitt favorit gossedjur Nosis.

*  Jag kan inte äta taco utan typ 1 liter gräddfil.

* Jag har brutit 2 ben. Lillfingret och revbenet.

* Jag är väldigt rädd för döden och när den ska komma till mina nära och kära.

* Jag ska till Tyskland i december och tävla med mitt underbara lag.

* Min favoritlåt är "Utan dina andetag".

* Jag döpte mig för ca 2 veckor sen.

*  Jag gillar faktiskt skolan.

* Jag hatar mjukisbyxor men älskar jeans .

* Jag är besatt av Subway och klockor

* Mitt rum är alltid stökigt för jag hatar att städa

* Jag har ganska bra betyg och är jävligt stolt över dem

* Jag köper alltid en massa kläder men använder det oftast inte . De mesta hänger i garderoben med prislappen kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0