dag 12- Min tro

Min tro.
Jag tror på Gud. Men inte på Jesus. Jag tror på budskapen i bibeln . Men inte på att Jesus gick på vattnet eller gjorde vattnet till vin.
Jag vet att det är ventenskapligt omöjligt. Och jag tror på vetenskapen på det sättet. Men jag har en "känslig tro". Kristendomen. Men jag har mitt egna sätt att tro.
Att folk tror att han är en gubbe i himlen som sitter på ett moln tror jag inte alls på.
Jag tror att Gud finns med mig/oss andligt.
att om man behöver honom så är han där. Kanske bara i tankarna men att han finns där.
Och att vissa människor är änglar.
Min mamma,mormor och mina vänner. De är mina änglar.
Målarbild kors

Kommentarer
Postat av: Therese

du vet bilderna vi tog tillsammans på halloween, skulle du vilja skicka dem eller något och sen en annan grej bilderna från dopet går typ inte att skicka, har försökt en miljon gånger och det fungerar verkligen inte. så det skulle vara bra då om du fortfarande vill ha att lägga över på minneskort eller något :)



love ya! :)♥

2011-11-08 @ 18:54:43
URL: http://thessibess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0