-.-'

jaha, du sitter man här i datasalen med ali som dunkar musik och catta som sitter i andra änden av rummet helt tyst ;)
I dag tänkte jag försöka mig på spec idrtotten med min hand men så ringde mamma i morse och sa att jag skulle till läkarn, så där rök den skiten. jag va iaf med på idrotten i går och det gick ganska bra, eller vi spela fotboll så de va ju inte så farlig men korkad som jag är så tar jag ju jag emot bollen med händerna och efter det gjorde det lite ont men shit happens.
haha, ska satsa stenhårt på idrotten , haha har ju bara G ;) fast det ä ju ganska bra med tanke på att jag inte har vart med, haha men nu ska det bli ett MVG :D haha eller iaf försöka höja de till ett VG ;)
Ja, och snart är det ju prao också, V 7-8. Jag och therese ska va på Staduim Outlet i Arninge. det ska bli interessant med roligt :)
haha men nu ska jag fortsätta med arbetet , har så sjukt mycket att göra , har typ 2 inlämingar och 3 prov :S


Kommentarer
Postat av: Jossan

Men jag sa ju att jag inte visste att du hade den? :p<3

2011-01-18 @ 15:31:26
URL: http://tungt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0