gott och blandat ♥




hahaha jag blev lite över speedad av all energidricka så jag börja dansa på bordet utan för skolan och efter ett par vänder ut och in så satt det några killar som vi inte märkte förns efter ett tag och då gick vi in. :) har spelat in lite skräckfilmer och reklamfilmer men det inget flickorna  vill att jag lägger upp så ni får klara et utan dem.Just nu sitter killarna och spelar cs eller nått annat tråkigt och så lyssnar dom på musik som hörs ända bort till oss :D
Det är ganska najs, fast jag är INTE van vid att vara uppe så här länge så jag får verkligen kämpa för att inte somna, men lite då och då kommer pontus och muckar och jag och therese går ut i korridoren om killarna spelar något bra och stället oss utanför deras lilla näste och dansar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0