plugg,

haft orientering eller nu hur det stavas ?!
ganska tråkigt, jag kan ju inte läsa en karta, höll den upp och ner och gud vette allt ;P
Men jag överlenvde och är iaf godkänd (:
Efter plugget drog jag hem till min mormor och baka äppelpaj så tjocka vi oss framför teven (:
JAG ÄLSKAR MIN MORMOR !♥
Och nu måste jag verkligen plugga, har no prov i morn på 2 kapitel + anteckningar och jag visste inte de :S
trodde det va om typ 2 veckor :S
jaja det är väl bara att sätta igång då -.
Ska bara kolla runt lite först ^^


Chilla Galet♥

Någon som kommer ihåg vad Chilla Galet betyder enligt märta ? (:

haha precis innan jag ska hoppa ^^
Bratislava sommar´10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0