Hemma :)

shululululululu (:
nu är jag hemma efter en rätt chill dag, vi hade cp bild, so och idrott :)
på idrotten spela vi basket och då blev jag tacklad in i väggen av felicia xD
sen kasta hon en boll i magen på mig också så jag hade ett runt rött märke på magen xD
Faaaaaaan vad ont det gjorde xD
Haha, du är förlåten felicia :D
Nu ska jag försöka mig på att laga lite mat, jag är ju inte bäst på det hät med mat, min mat är seiöst inte ätbart ^^
Men sen är det träning i dag, vi får komma tillbaka till Berga hallen nu, så jävla skönt :)
ist för fuck hallarna sjökarby och ackers -.-
Fast jag älskar att träna i ackers när man ska prova nya bygg. inte tossar och så men nu som när vi ahr provat tick-tock och sånna bygg (:
Jaja, vi ska iaf ha gynmastik , PÅ VÅRA MATTOR !:D
soo fucking good :D
 
ooj., nu blev det mycket text för att vara mig,

♥Chilla galet♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0