school

just nu chillar jag på hål timmen som är typ 2,5 timmar ! ;O
Jag har vart duktig och gjort 2 matte läxor :)
 det va allt ! ;P
förlåt för skit kass uppdatering men jag har ju skadat handen och det är skit svårt att skriva på datan eller på papper också, jag har ap ont hela tiden så jag kan bokstavligen inte göra nånting typ.
ganska jobbigt :(
så i dag är det fredag, men verkligen inget händer, timmarna går as segt, sen så har jag absolut inget att göra men det blir nog en tidig kväll för jag blir hämtad kl 9 i morn för då ska vi till lagnöö lägret med laget :)
fast jag får ju inte vara med så jag kommer att kolla på och hjälpa till att passa och så  :)
det är ju också kul, men det är ju roligare att få göra själv ;P
Jag som hade hoppats på att få lära mig början till salto och dubbelflickis :(
men men det får vänta.
Jags ska iaf till oden nästa fredag på udnersökning av nerverna så då får vi veta hur allt går. jag ska typ få elektriska stötar genom armen och se hur nerverna reagerar och sen ska dom sätta nålar i musklerna :s
nån som vill gå ist för mig ?
oj nu blev det ett ganska långt inlägg ändå ;P
jaja seeeeee ya !♥

mina tjejer :)♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0