förlåt

jag ber tusen gånger om ursäkt för hemsk uppdatering men min data har vart paj och min iphone är och paj ;(
men nu ska jag försöka så mycket blogg som möjligt, den 13 november, tror jag, ska jag få en ny dator så då blir mycket blogg ;P
sen har jag faktiskt inget att blogga om, brist på ideer alltså .-
och själv tycker jag inte att det är så kul att läsa/skriva
"hej i dag har jag varit i skolan, bla bla bla"
så om ni har några ideer så kom med dom !
sen har jag ju ingen kamera så jag kan ju inte ta några bilder heller. :(
jajajaj, tråkigt tråkigt :(
men jag lovar att försöka bli bättre, och alla ni som fortsätter läsa fast jag aldrig skriver, TACK :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0