exremt tråkigt

- den enda roliga inne på msn är emelie och vi skickar bara (Y) till varan
 - har absolut ingenting att blogga om
- sitter och puffar med jennifer
- läser på allas fb att dom är med roliga människor eller är ute
själv sitter man själv hemma en lördag kväll.
- chipsen är slut
 - Ben&Jerry´n som rebecca köpte är as äcklig.
- det går inget bra på tv
- tven är trasig -.
- ingen uppdaterar sina bloggar
-  jag har absolut inget liv , för jag sitter hemma och kollar allas bloggar typ 75 gånger i minuten i hopp på att nån ska uppdatera men jag vet att alla är ute med sina vänner och har ett socielt liv.
men icke sa nicke, inte jag.
osocia, tråkig människa utan nått liv alls!
kul !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0