Blev sjuk

Asso jag fattar inte hur kroppen fungerar, i går mådde jag prima sen på kvällen så mådde jag skit så jag gick och la mig typ 8 xD Sen i morse så mådde jag bra igen, men sen när vi satt på spanskan så kännde jag hur magen börja " brr,ubbbrrr " aa ni fattar ;) så jag gick ut till toan och försökte andas och lite så och jag börjar må bättre så jag går tillbaka och då känner jag hur det börjar komma tillbaka "brr,ubbrrrrb" så jag går ut igen och ringer mormor och blir hämtad , Asso jag trodde seriöst jag skulle spy men sen så när jag kom hem så hick jag och kurra in mig i soffan med duntäcke och katten :) och jag mår okej igen så jag tänkte kanske försöka gå tillbaka till skolan för vi har ett stort matte prov men då när jag ställer mig upp. BANG ! Där kom det. Men sen har jag mått bra så det va bara säkert något litet , anyway, nu mår jag super :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0