bestämde mig

wow, jag bestämde mig för att göra ett litet inlägg, jag får försöka göra några inlägg imellan lla noveller ;P
I dag vare bajs skola och vi fick tillbaks våra svenska saker, prov och ett anspårklöst förslag. är jävligt stolt över mig själv faktiskt fick G+ på provet där VG var det högsta och sen fick jag VG- på inlämnings uppgiften, jag tycker det är bra iaf, eller det är bra om man heter emmelie eriksson ;P
sen i morn har vi ma prov och torsdag no prov och spanska prov på onsdagen. sen nästa vecka har vi en massa inlämnings uppgifter som ska vara inne -.-
och jag har inte pluggat ett skit under lovet för jag har jobbat hela lovet -.- har haft 2 lediga dagar och sen ena tillbringade jag hos läkaren och sen en middag och therese och andra bara härlig mys dag hemma hos lotta.
I går vare första dagen efter lovet och man märker på hela klassen att det har vart lov för alla är så jävla sega. speciellt elias ;P
tss nee men aa.
Hade tänkt att ta tag i rummet på lovet men nej nej.. ...... Ska nog göra det i veckan om jag får tid,
älskar att vara själv hemma, sätta på sig mys kläderna och sätta på högsta volym på 105.9 och sen bara städa,städa,städa :)
asso jag hatar att städa men att göra så ia´f nån gång om året är ganska skönt ;P
tss tänkte sätta mig och göra några tidsinställda inlägg som kommer upp under veckan :P

haha jag och lotta i sommras ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0