Lady gaga

juste, jag var på Lady Gaga i lördags.

Först kom Jossan och Lotta hit å vi kolla på film och sen styla dom mig, kan se om jag har några bilder sen.
A sen drog vi in till globen, allt börja en timme sent -.-'
men sen var det helt sjuuukt bra.
Sen hade hon ju alla sina galna outfits såklart, men det var heeeelt sjukt vad snygga dom var egentligen,
sen höll hon typ tal om hennes uppväxt och allt, och jag har verkligen ändrat uppfattning om henne.
Det var nästan så jag börja gråta xD
haha, dan efter hade jag nästan ingen röst kvar.
Men det roligaste var nog att se alla människor utklädda till LadyGaga xD
asso gud vad folk kan se ut ?
själv tyckte jag att jag såg lite galen ut med en rosett i håret xD
men det var ju det minsta galnaste xD
oj, vilken konstig mening det blev övanför nu ^^
 det värsta var nog att min väska blev DRÄNKT i öl !
ursch!
men haha märta ringde för att höra lite och precis då så börja ´hon med sitt tal xD
haha det låter helt långsökt men det var skit kul xD
5 av 5 toasters , KANONKUL!


Kommentarer
Postat av: hanna

funny!

2010-05-11 @ 18:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0