Falukorv

nu drar jag snart till skolan.
I går var det as najs träning :D
haha jag fick min hämnd på MÄRTA!!!! :D
Men det finns lite bilder på Emelie's blogg :)

I kväll elr ja efter skolan drar jag,märta,lotta,och jossan till stan där vi ska på RixFmf festival.
seriöst,jag hatar RixFm men jag älskar ju mina tjejer som typ älskar rixfm elr iaf lotta :D
så senare i sommar ska jag dra med dom på TheVoice :D
Men nu måste jag börja sätta på mig skorna och börja gå till bussen, jag vill ju inte missa sista 28an som jag typ alltid gör -.-

P.S det blir nog inge mer blogg i dag, elr kanske nått litet inlägg men ska ju va med tjejorna , då har man ju inte tid för datan xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0