DM 2010

Guuuuuuuuud, min mage !
  asso jag har suttit på badrums golvet hela dagen och typ spytt av nervositet :S
dom flesta säger liksom "ärsh" det är ju bara en tävling, men asso det är ju inte som en fotbolls match elr nått, liksom om man har otur så är DM den ända tävling på ett helt år.
Så ni som säger " men emmelie chilla, det är ju bara en vanlig tävling", faaan det är inte , det är jävligt stort!
På lördag ( i morn ) så tävlar Märta och Posiedons :)
jag tror alla i Pirates kommer och kollar :)
Tack, för stödet, annars blir det nog lite ensamt med 6 aktiva och 4 tränare från EastCoast :P
Såååå tack :=)
Iaf så ska Märta tävla mot 10 andra,
Hon tävlar i klassen Induviduell jr.( kan inte stava till indu... jaa )
Hon är hur duktig som helst och kommer lungt att vinna ;)
Posiedons tävlar mot 2 andra lag.
Haninge och dynamites tror jag att det var :)
På söndag tävlar Pirates, Commanders, Mermaids.
Jag tror att det kommer att gå bra för alla lag :)

Pirates på DM-09


Kommentarer
Postat av: Fanny

Lycka till!!!!

2010-03-26 @ 20:07:11
URL: http://blondegirls.blogg.se/
Postat av: emmelie

taaaaaaaack ! :)

2010-03-27 @ 06:49:04
URL: http://eaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0