tidsfördriv # 3

1) Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

har du märkt att det är rätt kallt ute?x)

2) Vad säger du alltid till din bästa kompis?

bosse passar upp mig

3) Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

jag har ju inget busskort :(

4) Vilket SMS blev du mest berörd av?

jag har ju inget busskort :(

5) Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

nehe, synd ! ´jag ska till stan med mamma

6) Vad skulle du skrika om du vann en miljon kr?

jo x)

7) Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?

hn kunde inte xD

8) Vad vill du höra mest av allt?

jag sov borta! men jag kan messa dig när jag e hemma. vi kanaske kan ringa jonte xD

9) Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?

latmaskar xD

10) Din romantiska replik?

nej kan inte, är hos morfar xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0