Morgan är i Slovakien, men Thorleif är hemma

Jupp, Morgan är i Slovakien och firar midsommar men Thorleif är hemma och vikarierar för henne ;)
Om ni vill kan jag lägga in lite musik, bilder och videos om mig själv :)

Jag bor ute i skogen och trivs där. Jag lyssnar på väldigt rolig musik, och gillar cheerleading, speedway och kor :)
Jag lägger in lite musik, bilder och videos istället, så fattar ni ;)


bild från ida-maria                        grand prix i målilla -09



  


en asball video, gjord av min kompis jojo. jaa, det är min galna och bästa klass :) ♥

Kanske hör av mig se, annars kan ni ju besöka herkie.blogg.se - MIN BLOGG!!!!!

Kommentarer
Postat av: A N D R E A - ORDFOTONVÄNNERDAGAR

Grattis, du har vunnit en länk i min meny! :D

2010-06-24 @ 22:05:27
URL: http://nittiofemman.blogg.se/
Postat av: Matilda

vad duktiga ni är :)

2010-07-15 @ 11:38:18
URL: http://linneaomatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0