Öland

Tjena tjabba hallå (: Gud vad det är härligt det är på Öland :) Öland är mitt och mormors paradis :) I dagså va jag och Lotta i Borgholm och shoppa :) Sen cykla vi hem igen och seriöst våra rumpor krampade ;) Sen kom vi hem och gick och la oss på rummet och lyssnar på musik och bara chillar :) Btw så var set två as snygga killar i Borgholm som stod och sjöng och dom sjöng ; du är så yeah yeah wow wow :) och snacka om att vi flörta eller, jag iaf Lotta tyckte mest att det var pinsamt att dom flörta och att kg flörta tillbaka ;) Nej nu ska jag lägga mig på Lotta för hon är dum ;) Btw så är det inte den bästa stavningen för jag bloggar frånmin iphone och det är rätt svårt art skriva tycker jag iaf :) Chilla galet (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0