Dag 2

jaha, i dag ska jag skriva om min första kärlek.
helt ärligt känns det lite jobbigt för enligt mig känns det inte som jag har haft en riktig kärlek, fast det tycker alla andra -.-
specielt josefine och gänget ^^
Ja, men den jag kan tänka på är nog en kille i min gamla klass, det började med att han var jätte kär i mig, han drog mig i håret, knuffades och var allmänt galen, jag tyckte bara att han var jäte jobbig och jag tänkte så om honom. Men när han väl efter cirkus ett år slutade så börja jag tyckta om honom , då gick vi i 3an tror jag.
såklart så blev jag jätte kär i honom och han tyckte om mig så vi blev "tsm" haha ni vet inte på riktigt liksom 3an ;=)
haha aa det var typ det ^^

fast jag vet inte om det räknas, för om jag ska tänka på mina "äldre dagar " så vill jag nog helst inte gå in på det här ^^ ni som vet, aa ni vet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0