Dag 1

Jaha, jaa jag heter emmelie eriksson och bor i sunkiga lilla åkersberga.
Har funnits på joden i ca 14,5 år ^^
Jag går alltså i åttan, i en liten skola kallad Prolympia. Den är hälso och idrotts inriktad och aa. Jag går på Cheerleading och har gjort det i snart 7 år och tänker fortsätta i minst 7 år till ;)
Ja, vi är 4 i min familj + en katt.
Helt ärligt nu så är jag  värsta tönten,jag är inte speciellt cool, jag är mest allmänt nördig ;)
men jag är hellre än nörd med många riktiga vänner som bryr sig än fjortis utan några riktiga vänner som inte bryr sig.
Appropå vänner, jag har dom mest underbaraste vännerna man kan ha !
Jag är lyckligt lottad att ha dom, ibland har man sina uppgång och sina nergångar men jag vet att jag alltid kan lita på dom, oavsett vad.♥
Jag tänker inte säga några namn för ni vet nog vilka ni är !
Ja som sagt var så brinner jag för Cheerleadingen och det är verkligen mitt liv.

Ja, det var typ det jag hade att säga , om ni undrar något mer eller har någon allmän fråga så är det bara att skriva en liten kommentar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0