sommarlovet 2010 - over

jaha nu är den här sommarn över, det är helt galet hur snabbt det har gått.
Det är inte den bästa sommarn, faktiskt den värsta.
Inget har gått som planérat, människor förändras, folk glider isär,.
vissa perioder har varit perfekta men värsta dom värsta i mitt liv.
jag tänker inte gå på detaljer.
Dom perioderna som har varit bra var i boden med min mormor,slovakien och malta med familjen , veckan på öland, och veckan nere i skåne med dom mest underbaraste människorna (:
sportscamp gick väl sådär tycker jag, okej, nej jag ändrar mig, det var hemskt.
tur att man inte ska dit igen, inget funkade för mig, eller träningarna gick suveränt med allt annat var faktiskt inte alls så som jag hade hoppats på, inte alls som förra året :(
 Det värsta med sommaren är att människor förändras så mycket på sån kort tid, att dom skaffar nya vänner så har dom inte tid för en längre.
Den mesta delen av sommarn har väl gått åt till att ha varit förbannad,besviken,sårad.
Och bara gråtit !:(
den hä sommarn har alltså inte vart den bästa.

:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0