Malta

Tjabbba ! (:
Tänkte bara säga att jag drar till Malta i morn (:
Är borta i fem dagar så ajg kommer alltså hem på söndag och sen på måndag börjar poseidons träna för en uppvisning så det blir nog inte så mycket bloggning under en veckas tid iaf. Sen börjar ju skolan och då har man ju inte så mycket tid längre eftersom det är första året med betyg så nu måste man ju fan satsa -.-
och om jag inte har godkännt i alla ämnen så måste jajg gå på en extra skol kurs på helger. asso min har seriöst blivit galen på det här med skolan :S
Och snälla,hur faaaam ska JAG kunna få G i ALLA ämnen ?

jaja, får väl bli pluggis nurå ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Emmelie, Emmelie, Emmelie.. Du behöver inte plugga arslet av dig första året, tro mig, jag satsade inte ett skit och fick G i alla ämnen förutom 4 som jag fick VG i, så tare chill !;)<3

2010-08-10 @ 20:58:52
URL: http://emeliesdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0