varning långt inlägg

:D
Nu ska vi snart sova, tror jag :S
Det har vart fullt ös hela dagen med tjejorns.
Dagen :
Fys med Pirates på morgonen i hackstasåpret.
åkte moppen med pappa, höll på att dö :S
Sen vid 3 kom en massa gäster för att fira mig :D
Det bjöds på mat å fika,
Jag fick :
Brintey Spears nya parfym circus fantasy
En mörk rosa JetSet klocka
En ljus rosa JetSet klocka
Sen fick jag 500 kr av farmor å farfar i går.
farmor kunde inte komma för hon är ny opererad men tack för alla presenter :D

Sen vid 6 kom tjejorna - emelie.
Vi åt pizza, hoppa, käka godis chips,å drack läsk.
sen har vi typ suttit på mitt rum och bara pratat.
Det är så skönt med mina tjejer, man behöver inte alltid göra ngt, vi kan bara sitta tysta och göra absolut ingenting.
Sen har jag suttit vid datan och gjort menigslösa inlägg om ingenting. :P
haha, fick typ värsta knäppen och blev helt deprimerad och bara sura som faan, va typ skit sur på märta för hon skrämde mig ute på trampolinen innan.
Sen blev det liksom smällen för jossan och lotta också ^^
Men jag tror jag är förlåten ;)
Och helt plötsligt så börja märta typ leka kontor xD
Nu sitter märta och läser en bok, lotta och jossan ligger i sängen och chillar xD

I går efter skolan åkte jag in till söder teatern och mötte upp lotta och så gick vi och shoppa lite :)
jag köpte äntligen mig själv ett par converse :D
Det blev vita för dom hade inga ljus rosa :(
Men jag överlever.
måste säga att dom här är det bästa köpen jag nånsin har gjort :D

I morn ska tydligen gustav komma hit och lära jossan  och lotta att åka longboard :S
haha, jag och märta får väl sova då ^^
Vet ni !
jossan ska läsa upp sin dagbok för oss i kväll :D

Asso tidigre idag fick jag värsta dampen på jossan och hällde en skål med chips över henne. xD
tror det kommer upp bilder på jossans blogg sen :D

Mormor :
vad som än händer så älskar jag dig mer än allt annat.
Du är  en av mina bästa kompisar!
Jag älskar dig <3

nej nu har jag säkert tråkat ut er för länge sen men aja, men det var skönt att skriva av sig lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0