tråkigt

asso jag har så sjuukt tråkigt, jag har absolut inget att göra, och jag kan inte gå och lägga mig för ajg är inte alls trött. -.-'
så nu sitter jag här, kollar märta, jossan å emlies blogg typ vanan sekiund i hopp att dom ska skriva ngt roligt för mig att kommentera :D
Btw, märta, det går inte att kommentera din blogg :(
och i morn är det sista lov dagen.:(
sen ska man tillbaka till helvetet!
pallar faan inte, och jag har inte pluggat nått på hela lovet, har 2 veckors arbete att ta igen. fuck ... aa det är väl bara att sätta igång då, wish me good luck!
Lovets läxor :
Matte : kapitel 6 algebra & ekvationer 
So : Kunna s.68-96 som rinnande vatten .
No : kemi s 14 - 36 luft s. 52 - 74 som rinnande vatten.
Eng: typ 5 kapitel men övningar till alla .
Så, där har ni vad jag ska göra i morgon, men så ahr jag ändå massa träning i morn, har typ 3 prv på fredag -.-'jaja nu ska jag avsluta här så jag kan börja på ett nytt inlägg om jag orkar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0