chill dag

Vakna till Rix fm i morse. Lotta satte på as högt och tände alla lampor -.-'
Sen hade vi en kvart på oss elr hon hade en kvart på sig att klä på sig o fixa sig o allt för 12 över 10 gick hennes buss.
vi gick till bussen å hon åkte i väg  ;)
Jag började vandra hem och när jag vä va hemma hade mamma bakat scones och gjort värsta frukoten. :)
Jag åt, gick ut och hoppa lite, kolla lite på tv.
och nu sitter jag här, data nörd som jag är ;)
Jag måste VERKLIGEN klippa mig så jag funderar  på att dra in till stan o låtas bli klippt  ;)
ärsh, faan tror inte jag pallar ;)
Tror jag följer med papp till plåster huset för att hälsa på farmor :)
Annars ska jag bara chilla hela dagen, elr jaa fram till träningen,
jag vet inte om jag är taggad för det elr inte, alla andra är typ det,
specielt Jossan och Märta :P
nej nu ska gå upp och kolla om det finns nån glass elr nått i frysen xd
seee ya geeks ! xd

Bild från Jossan :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaa, d va ju d här vi snacka om vad man ska kommentera på andras har-gjort-idag-inlägg...? Men aja, nu fick du en kommentar iaf!<3

Btw, checka min nya blogg!

2010-04-08 @ 15:30:11
URL: http://emeliesdagar.blogg.se/
Postat av: emmelie

haha, jaa du, :P

2010-04-09 @ 12:55:31
URL: http://eaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0