abbe ...

okej nu skiter jag om abbe elr nån annan kille i klassen läser det här men jag måste få skriva av mig lite.
I dag efter badet när jag och tjejerna väntar på tåget så ringer min mobil.
Det var dolt nummer å jag tänkte typ att det skulle vara nån kompis elr nått så jag svara och då hör jag
"hej emmelie , det är abbe!"
asso jag fick hjärtslag!
sen säger han " asso jag gillar dig jätte mycket!"
"kan vi bli tsm ?"
Men först tror inte jag att det är han så jag bara sitter och säger "nej men lägg av, vem är det? sluta, det är inte kul"
"men jag lovar det är jag abbe !"
jag fattar inget, varför skulle han säga allt det här till mig ?
men efter ett tag så lägger han på. och då tänker jag, det var bara ett skämt!
men då ringer det igen och det är abbe igen!
"men emmelie, jag gillar verkligen dig, kan vi inte bli tsm då? kom igen, om du inte vill så lägger jag på"
"okej, visst!" säger jag för jag vill ju men jag tänker hela tiden, tänk om det är ett skämt, men han lät as seriös.
och då säger han " okej så vi är typ tsm nu ? "
"jaa, typ" säger jag
"okej, men vi ses sen då."
"aa, hejdå"
asso jag skaka och typ nästan grät av glädje, men jag fatta inte riktigt att det var sant! men jag tänkte a men han lät ju rätt seriös och så. ärsh jag chansar på det då.
5 min senare...
 
"hej det är abbe igen, asso du vet väl att jag bara skämta med dig"
</3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Asså, jag förstår inte, hur jävla inkompetent får man va?! Jävla m******a!!!!! Emmelie, jag tkr seriöst att du ska satsa på nån annan!:@

2010-04-06 @ 18:36:34
URL: http://inittowinitagain.blogg.se/
Postat av: emmelie

jaaa, han e en jävla manshora! jag hatar/älskar honom ! :(

2010-04-06 @ 19:31:58
URL: http://eaee.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken liten skit! satsa på bieber istället ;)

2010-04-06 @ 20:44:30
Postat av: emmelie

haha, ja du vet, emmelie bieber :P i like it

2010-04-06 @ 20:55:35
URL: http://eaee.blogg.se/
Postat av: Du kan ju se ip ^^

Hur vet du att det var abbe ens ?

2010-04-07 @ 22:02:14
Postat av: emmelie

jag hörde ju det ?!?

moget att inte skriva namn.

2010-04-08 @ 00:14:11
URL: http://eaee.blogg.se/
Postat av: Vad ska jag skriva då ?

Hahahaahahahaahahahhahahahhahahahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaa

2010-04-08 @ 13:41:47
Postat av: Vad ska jag skriva då ?

Dissad uta helvete då XD

2010-04-08 @ 13:42:14
Postat av: emmelie

som om jag bryr mig ?

2010-04-09 @ 12:59:19
URL: http://eaee.blogg.se/
Postat av: Vad ska jag skriva då ?

Det var jag som busringde xD

2010-04-12 @ 21:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0